Mijn vriend boekte op 6 maart een vlucht via Cheaptickets.be van Sevilla naar Charleroi. Dit was goedkoper dan rechtstreeks via RyanAir te boeken. Hij kreeg volgende mail: Beste Simon ChovauJe tickets zijn geboekt. Hierbij ontvang je je boekingsbevestiging, waarin je alle details over jouw boeking vindt. Je ontvangt geen E-ticket.CheapTickets.be nummer: CBE-1870241Gezien we al vaak met Ryanair gevolgen hebben en nog nooit problemen ondervonden dachten we ook nu wel dat alles in orde ging komen. We vonden het wel raar dat we geen e-ticket kregen of iets dergelijks.We vlogen via Brussels Airlines naar Sevilla (23/08) zelf en kregen op voorhand een reminder om in te checken en dergelijke. Via Ryanair of cheaptickets hoorden we echter niets meer. Op reis in Sevilla vond ik dit wel vreemd, dus ik ben naar de site van Ryanair zelf gegaan om te kijken of we eventueel hier iets moesten doen. Echter kon ik geen correct reserveringsnummer of dergelijke ingeven. Op geen enkele manier kon ik iets met de CBE-1870241 doen. Ook via 'checkmytrip' geraakte ik niets verder. Ik zat op reis en, gezien de eerste bevestigingsmail van cheaptickets, dacht ik dat misschien gewoon wel alles standaard in orde was. Toen ik op de luchthaven van Sevilla aankwam voor onze terugreis (26/08), werd mij echter (door Ryanair) gezegd dat ik op voorhand had moeten inchecken en dat mij dit nu € 45 per persoon ging kosten. Ik zei dat ik helemaal van niets wist en dat ik enkel een bevestigingsmail had gekregen en niets anders. De dame zei dat ik specifiek van Ryanair een herinneringsmail zou moeten gekregen hebben, alsook een persoonlijk sms. Nog verbaasder zei ik uiteraard het tegendeel, dat ik niets had gekregen. Na wat discussies vroeg ik haar waar ze die bevestigingsinformatie haalde, en dit is wat zei las op haar scherm. Uiteindelijk ben ik mee naar haar scherm komen kijken en hierop stond zowel een foutief e-mail adres als foutief gsm nummer, dat Ryanair dus van cheaptickets heeft doorgekregen. Mijn vriend had de tickets geboekt en ook bevestiging gekregen via simon.chovau@gmail.com. Cheaptickets heeft een soort van e-mail adres verzonnen dat leek op simon.chovau086@green-mail.com. Ik denk zelfs niet dat deze provider bestaat. Ook het telefoonnummer sloeg nergens op (het begon met +31 terwijl België + 32 is). Er was dus wel degelijk een e-mail en sms gestuurd, maar doordat cheaptickets volledig foute informatie heeft doorgestuurd, naar een verkeerd e-mail adres en gsm nummers.Ik kon dus absoluut geen correct reserveringsnummer ontvangen hebben om mij tijdig in te checken voor de vlucht. De dame van Ryanair zei dat ik moest klagen bij de service waar ik geboekt had, want dat deze dan hen verkeerde informatie heeft gegeven. Echter, als ik thuis wou geraken via de vlucht, moest ik € 90 betalen, wat ik dan ook gedaan heb.Hetgeen wat cheaptickets doet vind ik echter wel schandalig. Hoe ze dergelijke informatie doorsturen en hen er zo van af maken via zeer vage en betwistbare algemene voorwaarden.Ik eis dus een terugbetaling van de extra € 90 die ik heb moeten betalen aan Ryanair, gezien het volledig hun fout is.