Terug

Verkeerde info bij bestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Delhaize

23/10/2023

Ik bestelde bij Delhaize een online levering. Eerst belde ik naar de winkel om te vragen of ik kon betalen met eco-cheques. Dat werd mij telefonisch bevestigd. Ik heb dan ook enkel producten besteld die in aanmerking komen om met de eco cheques te betalen. Bij levering bleek dat het niet mogelijk was om met de cheques te betalen. Ik voel mij bedrogen want anders zou ik zo geen dure producten kopen, die allemaal het label eco en bio dragen. Ik heb dan maar betaald met bankcontact. Het kan toch niet dat je telefonisch bevestiging krijgt dat het wel kan en dan het deksel op je neus krijgt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform