Terug

verkeerde indienstname datum contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

G. H.

Naar: Mega

19/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming met referentie ME797109 Wij waren gedropt bij Elindus en via overnamedocument moest adres Dendermondsesteenweg en Molenstraat contract ingaan op 18/12/2022. zie bijlage Nu krijgen wij 2 jaar later facturen van Elindus en Fluvius omdat zij zeggen dat wij hen als noodleverancier hebben gehad. Dit is niet zo. Door overname docu eenzijdig in te vullen kunnen jullie datum aanpassen. Voor 1 adres hebben jullie dit gecorrigeerd maar voor Dendermondsesteenweg niet. Wij willen een rechtzetting. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de [5] dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Mega

Naar: G. H.

20/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Horvath, We hebben de klacht via Testaankoop met referentie @@REF_ID@954c35f8b46cc71ea3@REF_ID@@ goed ontvangen. Het contract voor adres Molenstraat 214 2840 Reet werd opgestart bij Mega op 21/01/2023, deze datum kan niet meer worden aangepast. Het contract werd initieel wel opgestart met de meterstanden die werden genoteerd op jouw energieovernamedocument (zie bijlage). Wij hebben later echter nog tot tweemaal toe een herziening van de beginmeterstanden ontvangen via de netbeheerder. Deze herzieningen zorgden voor een hogere beginmeterstand bij Mega, waardoor er minder verbruik aan jou wordt aangerekend door ons. Indien gewenst, kan ik een aanvraag tot het herzien van deze meterstanden indienen bij de netbeheerder. Weet wel dat, indien dit zou lukken, er meer verbruik aan jou zal worden aangerekend bij Mega. Mocht deze herziening alsnog gewenst zijn, mag je mij dit zeker laten weten. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Joris Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [K21MMX-E037V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform