Terug

verkeerde herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: Poltronesofa Belgium

15/04/2023

Beste, in Juli 2022 bestelden wij een zetel bij jullie. Dit verliep allemaal zeer vlot en in september 2022 is deze geleverd. Bij levering was er een kleine schade zichtbaar aan de achterzijde van de zetel. Deze schade is vastgesteld door de leverancier en is gedocumenteerd. De communicatie nadien verliep zeer moeizaam en kwam steeds van onze kant. Na zeer lange tijd en vele mails later is op vrijdag 14 april 2023 (na meer dan 6 maanden) een oplossing gekomen. de leveranciers kwamen langs om een nieuwe hoes te installeren op onze zetel. omdat ik een persoon van vertrouwen ben heb ik dit niet tot op de puntjes opgevolgd tijdens de installatie. Bij het einde van de installatie gaf ik al aan bij de leverancier dat bepaalde hoeken niet 100% recht en strak zaten. Hij keek hier nogmaals na en stelde mij gerust dat deze stof zich nog zal 'zetten'. Ik vertrouwde dit en de leverancier stelde voor om op de bon te noteren 'onder voorbehoud'. bij vertrek controleerde ik de zetel volledig en merkte op dat de stof op bepaalde plaatsen volledig scheef getrokken zat. de openingen van het hoofdeinde zaten volledig niet op 1 lijn of op de juiste plaats, hierdoor trok de volledige stof scheef en zal dit later ook zorgen voor scheuren in de stof. deze oplossing is dus nog slechter dan voordien. Ik heb dit onmiddellijk gedocumenteerd en gemaild naar de winkel. Dit met de vraag voor de oude hoes opnieuw te installeren (ookal zit hier schade op) en een financiële vergoeding. we zijn zeer misnoegd en ontevreden over het volledige verloop en oplossing. we hebben er dus ook geen vertrouwen in dat onze nieuwe vraag (de oude hoes terug en financiele vergoeding) tijdig zal opgelost geraken.Het zicht van de zetel is volledig verkeerd nu en we kijken met grote spijt terug op deze 'oplossing'.

Berichten (2)

Poltronesofa Belgium

Naar: R. W.

20/04/2023

Bonjour, Suite à la réclamation que vous nous avez transféré, je vous invite à accéder à votre espace réservé via notre site internet pour demander une assistance.Il vous suffit de vous enregistrer sur le sites:www.poltronesofa.com/fr-BE/loginet de suivre les instructions indiquées par le système pour etre un contact directement avec notre bureau d'assistance technique.Si vous rencontrez des difficultés avec cette opération, vous pouvez contacter votre boutique d'achat, nous vendeurs vous aideront avec la création de la demande d'assistance.Cordialement,

R. W.

Naar: Poltronesofa Belgium

21/04/2023

BesteDe reden dat we onze klacht, onder andere, via deze plaats ter jullie aandacht brengen is niet omdat we de weg niet kennen naar deze portalen. We hebben reeds contact met de winkel die ons deze zetel verkocht (zoals u kan zien in de verschillende mails).Maar we hebben er echter geen vertrouwen meer in jullie dat dit probleem snel en correct zal opgelost worden. Daar het vorige probleem en 'oplossing' daarop, meer dan 6 maanden op zich liet wachten en omdat de winkel en de leverancier de klachten absoluut niet correct opvolgt. De communicatie kwam steeds van onze kant. Mochten wij niet verder gemaild en gebeld hebben, was de 'oplossing' waarschijnlijk nog steeds niet in beeld. Alleen hebben we nu spijt van deze 'oplossing' want het is nog erger dan voordien. We willen een correcte oplossing. Wij betaalden voor een nieuwe en complete zetel, niet een zetel met fouten/scheuren. Het geld dat we betaalden was ook niet met fouten/scheuren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform