Terug

Verkeerde gsm aangekocht door fout van verkoper

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Proximus

01/08/2023

Beste,Wij hadden eens een vraagje wij zijn van Telenet overgestapt naar Proximus dus ik ga naar de winkel we zetten alles om. Ik vraag om het contract in te kunnen kijken. Zeggen ze je moet hier even op de pc meekijken en laat alle grote lijnen zien en dan moest ik tekenen en dan zou het contract via mail opgestuurd worden. Oké je geloofd dat dan maar, want is toch een groot bedrijf. Nu alles goed en wel, er zat ook een gsm bij het contract ik had om iPhone 14 gevraagd bij het abonnement met 256 geheugen. Nu hebben ze me een 128 van geheugen meegegeven. Eerst alles moeten betalen en dan konden ze het vanachter pas gaan halen. Dus ze hebben me de verkeerde meegegeven en blijkbaar ook zo in het contract gezet. Ik kom thuis mijn man wil de gsm installeren en zegt direct dit is niet het juiste model en idd aan de achterkant stond dat het een 128 was. Dus ik terug naar de winkel, ik was er nog geen uur later terug zeggen ze dat ze niets kunnen doen enkel een case openen. Dit blijkt ze dan nog eens niet gedaan te hebben nadat ik er een week later terug achter was gaan horen omdat ik niets hoorde van hun. Goed en wel case geopend eindelijk (in de winkel geven ze mondeling hun fout toe) nu bellen ze vandaag van de case Office dat ze niets kunnen doen voor mij dat de winkel dit moet oplossen naar eigen goodwil! Waar slaagt dit ook op, en waarom mag ik een product 1 uur later niet meer omruilen doos was nog verzegeld en alles. Heeft u een oplossing voor ons want na drie keer in de winkel geweest te zijn en meerdere telefoontjes voel ik me zwaar opgelicht, ik kan het contract niet verbreken zeggen ze want dan moet ik ineens heel de gsm betalen ( een model waar ik dus niets mee ben) dus ik hang twee jaar vast, echt schandalig. Qua klantvriendelijkheid kan dit echt wel tellen ben er al een hele week mee bezig en niet goed van. Gewoon omruilen en ik betaal de meerwaarde hoe moeilijk kan het zijn… en dat voor nieuwe klanten. Alvast bedankt Mvg

Berichten (4)

Proximus

Naar: E. V.

10/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-01-20.14.38.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000218713]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000218713]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: E. V.

10/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-01-20.14.38.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000218726]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000218726]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: E. V.

10/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-01-20.14.38.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000218713]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000218713]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: E. V.

10/08/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-01-20.14.38.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000218726]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000218726]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform