Terug

Verkeerde factuur gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Luminus

21/11/2023

Beste, ik kreeg van luminus een afrekening in juli van elektriciteit voor 11.075 euro. Ik had gebeld omdat dit niet kon kloppen en fluvius is langsgeweest op 16 augustus om het na te kijken, ze zagen direct dat het niet klopte, er waren 2 meternrs verwisseld dus de meterstanden klopte niet, fluvius heeft eind augustus de correcte meterstanden doorgegeven aan fluvius maar ze passen de factuur maar niet aan en er blijven maar kosten op komen. Ik heb talloze telefoontjes en mailtjes gedaan naar luminus maar word altyd met een smoes afgewezen

Berichten (1)

K. V.

Naar: Luminus

15/12/2023

Graag had ik eindelijk reactie op mijn dossier, jullie beloven elke week dat het opgelost wordt maar er gebeurt gewoon niks. Dringend reactie gevraagd


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform