BesteIk nam op 6/01 contact op me proximus business om een overstap te maken naar lite tv in plaats van te werken met een digidecoder. Ik heb toen het verschil een prijs gevraagd, ik betaalde toen € 97,99 incl btw per maand. De werknemer aan de lijn gaf toen aan dat dit 24 euro per maand zou goedkoper zijn. Een mooie besparing dus want dat zou komen op 73,99 euro incl btw.Ik geef aan even overleg te doen met mijn partner.Op 19/02 bel ik opnieuw naar proximus. Ik vraag opnieuw bevestiging als dit dan zal komen op 24 euro minder betalen per maand. Opnieuw wordt dit bevestigd. Ik ga akkoord met de 24 euro minder en stuur mijn digibox op via bpost.Op de factuur van februari wordt echter niet gerekend met 73,99 incl btw, maar exclusief btw wat niet neerkomt op 24 euro minder per maand te betalen.Op 5/02 neem ik opnieuw contact op met proximus om dit probleem aan te kaarten. De werkgever zegt dat zijn collega een fout heeft gemaakt en hij niet de machtiging heeft om dit aan te passen. Hij zal een case aanmaken en ik moet 10 dagen wachten op een antwoord.Op 16/02 neem ik opnieuw contact op met proximus bussiness. Blijkt dat er geen case is aangemaakt op 5/02. Ondertussen door het niet horen van proximus heb ik een klacht bij hen aangemaakt. Door een klacht aan te maken moet ik voorlopig de factuur niet betalen. Dit staat te lezen op hun website. Er is door de werknemer op 16/02 een case aangemaakt met het nummer 54080162. Maar opnieuw wordt een wachttijd van 10 dagen doorgegeven. Er wordt creatief omgesprongen met een credit nota voor terugbetaling van een deel van januari. Maar de factuur voor februari en dan stukje januari is 120 euro. Met vriendelijke groeten