op 2/5/23 ontvang ik een energieleveringscontract (011048521581) voor elektriciteit met daarin:vermeldde begindatum: 1/11/22start meterstand 10635.0, EAN 541448820047117394, maandelijks voorschot: €75. op 17/5/23 wordt gemaild dat de voorschotfacturen tijdelijk niet opgemaakt kunnen worden door problemen bij LuminusBij inloggen MyLuminus komt de vermelding: geen energiecontract gevonden?maar op 14/7/23 krijg ik dan wel een TOTAAL FOUTE afrekening voor periode 30/01/22-13/03/23 van +3000€op 18/7/23 vul ik 1ste contactformulier in om alles uit te leggen(ik werk meestal zelf tijdens hun telefonisch bereikbare uren + zeer lange wachttijden altijd): referentie 32046925op 26/7/23 krijg ik antwoord waarin gevraagd wordt nog maar eens het overnameformulier op te sturenop 27/7/23 vul ik een tweede contactformulier in waarin ik NOG eens alles uitleg, vertel dat mijn overnameformulier niet kan geüpload worden via de site en er nergens een mailadres te vinden is, en ik verzoek hen dringend die eindfactuur te annuleren zodat ik geen herinneringen en extra kosten krijg. (referentie 32185964)op 4/8/23 ontvang ik een herinnering voor die factuur