Terug

Verkeerde eindafrekening Engie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Engie

26/11/2023

Beste, wij hebben in augustus een verkeerde eind afrekening ontvangen van Engie ivm ons electriciteitsverbruik. Engie baseerde zich op statistieken en niet op het echt verbruik aangezien onze digitale meter plots geen verbinding meer kan maken met Fluvius. Dit heeft als gevolg dat onze eindafrekening niet klopt. Op de factuur stonden verbruiken die we zelfs een maand later na factuurdatum niet eens hadden op onze digitale meter. Verder meer hebben we tot op heden geen zicht op onze voorschotfacturen aangezien deze niet aankomen omwille van het dispuut met de eindfactuur. Dit is nu aan de gang sinds September. Ik heb klacht ingediend voor rechtzetting bij Fluvius en Engie begin Oktober. Helaas geen antwoord buiten automatische retouren dat het ticket verwerkt wordt. We zijn nu bijna December en na officieel klacht in te dienen via Engie begin Oktober (bestaand bericht op hun platform) heb ik nog steeds geen antwoord gekregen van hen.Hopelijk kan Testaankoop ons helpen en Engie tot een correct handelen zetten

Berichten (1)

Engie

Naar: P. D.

27/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform