Beste,Ik plaats deze klacht naar aanleiding van problemen met mijn Dyson Airwrap die ik bij Dyson gekocht heb op 13 november 2021.Ik kocht toen het volgende:Dyson Airwrap™ Complete Long multistyler Pruisisch blauw en koper (6 opzetstukken en 3 accessoires)Ik was zeer tevreden van mijn product, totdat mijn dyson stopte met functioneren tijdens het stylen van mijn haar en dit al na 30 dagen. Hij viel geregeld uit zonder reden (geen wit lichtje dat knipperde), er was een brandgeur en elektrisch geknetter te horen.Vervolgens heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie klantendienst, waar een reparatie werd voorgesteld. Ik ben hierop ingegaan en heb hierdoor tijdens de feestdagen mijn gloednieuwe dyson moeten missen.Na 1,5 week kreeg ik mijn Dyson opnieuw opgestuurd. Er werd me verteld via mail dat de elektroden vervuild waren en dat deze waren gekuist. Hoewel het mij straf lijkt dat na 1 maand gebruik de elektroden al vervuild kunnen zijn. Toen ik mijn Dyson terug uit zijn verpakking haalde (die langs alle kanten gescheurd was), merkte ik onmiddellijk op dat de filter vervangen was met een grijze filter ipv een zwarte. Ik kon onmiddellijk zien dat deze filter behoorde tot de fuchsia editie en niet tot de pruisisch blauw/koper editie. Waar ik helemaal niet tevreden mee was.Bij het uittesten van mijn “gerepareerde” Dyson, viel hij al na enkele minuten opnieuw uit. Ook hier weer vergezeld van een brandgeur en elektrisch geknetter. Opnieuw moest ik contact opnemen met de klantendienst, waar ze me eerst weer een reparatie wouden voorschotelen. Maar naarmate het gesprek vorderde, heeft men dan toch een omruiling voorgesteld. Bij het in orde maken van de omruiling, heb ik uitdrukkelijk gevraagd of ik hetzelfde model zou ontvangen. Met name het Pruisisch blauw/koper model voor lang haar en niet het fuchsia model. Er werd mij toen telefonisch beloofd dat ze hiervoor zouden zorgen, en lieten mij blijken dat ik mij hier geen zorgen om hoefde te maken.Telefonische werd mij gezegd dat het tot 5 dagen kon duren vooraleer ze me zouden contacteren over de levering, en dit was inderdaad naar verwachting. Op 10 januari is mijn nieuwe Dyson geleverd en werd mijn 1 maand oude Dyson meegegeven met UPS.Toen ik de doos openende was ik enorm teleurgesteld toen ik ten eerste zag dat het fuchsia model geleverd was, voor personen met kort haar en dan nog eens zonder de accessoires die ik bij mijn 1e aankoop had gekregen (reis etuitje, borstel en kam).Ik heb dus effectief minder gekregen dan bij mijn eerste aankoop, voor de verkeerde lengte van haar en in de verkeerde kleur.Ik had meer verwacht van een luxe merk als Dyson, en kan mijn enorme teleurstelling niet verbergen. Om nog maar te zwijgen van de manier hoe ik op 10 januari werd behandeld toen ik naar de klantendienst belde. Er werd mij gezegd dat Dyson de kleur blijkbaar niet belangrijk vindt en dat er niets voor mij gedaan kon worden. In het midden van mijn uitleg werd dan ook ineens de verbinding verbroken, en werd ik niet teruggebeld. Ook dit vind ik zeer onprofessioneel voor een klantendienst.Ik verwacht dan ook dat jullie met een gepaste oplossing komen: - Ofwel krijg ik alsnog het juiste model opgestuurd, en daarmee bedoel ik de complete set van de Dyson Airwrap in de kleur Pruisisch blauw/koper, voor lang haar en de 3 accessoires zoals bij mijn eerste aankoop beloofd. - Ofwel krijg ik een gelijkaardige special editie versie - Ofwel krijg ik mijn geld terugAlvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Maxine Teunsmaxineteuns@gmail.comR7K-EU- PKJ2606A