Terug

Verkeerde domiciliering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Keytrade Bank

10/05/2021

Beste,Op 26/04 heb ik een brief gekregen dat er onvoldoende krediet op onze rekening stond voor de domiciliering van ons hypothecair krediet op 1/04. Ik heb dat de dag zelf niet meer kunnen in orde brengen, en op 27/4 heb ik gebeld om te vragen of dat nog kon. Dat was geen probleem. Op 30/4 gezien dat er toch 2 x een domiciliering openstond. Gebeld naar Keytrade, ze gingen die annuleren (direct). Op 3/5 is er toch 2 x ons hypothecair krediet afgegaan. Op dinsdag 4/5 gebeld. Ze gingen dat (weeral) direct in orde brengen, tegen donderdag, ten laatste vrijdag. VAndaag zijn we 10/05 en ons geld staat er nog steeds niet terug op. We krijgen wel mails dat ons negatief saldo ertoe leidt dat we intresten zullen moeten betalen. Dat is ons maandgeld !! Gelukkig hebben wij reserve, maar veel mensen niet. 3x gebeld (vandaag lukte het niet, want ik kon niemand aan de lijn krijgen en ze raadden mij aan te mailen) + 3 mails gestuurd. GEEN antwoord.MvgSara Tavernier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform