Beste,Zaterdag 31/12/2022 hebben we de sleutels afgegeven aan de nieuwe eigenaars van ons appartement. Hierbij wouden we de watermetergegevens overdragen, echter dit bleek onmogelijk.Op mijn waterlink staan 2 meters op ons adres (hoe kan dit?)841945 (uitgebouwd)843850Ik had dit nog nooit nagekeken. Echter beide meters zijn niet te vinden in ons watermeterlokaal, nummers bestaan gewoon niet of zijn niet te vinden.Op mijn verbruik geeft digitale meter 841945 al maanden geen verbruik meer door en meter 843850 geeft digitale meter wel elke dag een verbruik. Echter dit is volledig onmogelijk aangezien wij de hoofdkraan in ons appartement op 27/12/2022 volledig hebben toegezet en ook omdat het appartement sinds 15/12/2022 leeg staat en geen water meer verbruikt hebben. We betalen wel al maanden een voorschot en afrekening voor deze meters blijkbaar. Dit is voor ons een raadsel.Wel staat er in het meterlokaal digitale meter 841996 op ons appartementsnummer 904 (zie foto). Deze geeft een meterstand van 9. De analoge meter was toen wel correct want daar heb ik nog de meterstanden moeten opnemen.Wij kunnen dus onze meter niet lokaliseren, noch afsluiten nog overdragen! En voor wie zijn verbruik zijn wij nu al maanden aan het betalen?Ik vrees dat er bij het vervangen van de meters fouten zijn gebeurd. Ook wie kan nu zeggen welke meter van echt ons is? En hoe kunnen we dit recht zetten.