Ik verhuisde 30-10-2021. Er werd een verkeerde slotfacturen gemaakt met verkeerde metersstanden en data. De ondernomen acties:- 07-01-2022: Slotfactuur gas ontvangen + terugbetaling van € 247,54. Probleem: 1 ) Metersstanden kloppen niet met overnamecontract, 2) Datum klopt niet met overnamecontract- 07-04-2022: Slotfactuur elektriciteit ontvangen + betaling van € 4,00. Probleem: 1 ) Metersstanden kloppen niet met overnamecontract, 2) Datum klopt niet met overnamecontract- 26-01-2022 + 11-04-2022 + 10-11-2022: Klacht omwille van de verkeerde meterstanden + data- 21-11-2022: Slotfacturen aardgas geannuleerd + Nieuwe slotfacturen ontvangen + Terugbetaling € 140,17. Probleem: 1) Geen aanpassing gebeurt van de meterstanden en de datum --> Alleen een vermeerdering van tarief, 2) Aanpassing van de terugbetaling --> Nu moet ik ineens bijbetalen, 3) Fout in slotfactuur bijgekomen: Vaste vergoeding vanaf 10-11-2021, duur 354 dagen, bedrag ex BTW: 60,12 euro- 21-11-2022: Klacht verstuurd naar mega omwille van de verkeerde meterstanden + data- 28-11-2022: Slotfacturen elektriciteit geannuleerd + Nieuwe slotfacturen ontvangen + Betaling van 11,63. Probleem: 1) Geen aanpassing gebeurd van de meterstanden en de datum, 2) Alleen een vermeerdering van tarief , 3) Aanpassing van de terugbetaling --> Nu moet ik ineens bijbetalen.- 06-12-2022: Klacht omwille van de verkeerde meterstanden + slotfactuur + bedrag. Probleem: Blijkbaar kunnen deze niet geannuleerd worden.Nu moet ik i.p.v. 4 euro een 119 euro bijbetalen. --> Fout nog steeds niet rechtgezet.- 09-02-2023: Mail van compensatie- 17-05-2023: Vraag naar de compensatie wanneer dit wordt terugbetaald + Vraag naar wat de compensatie precies inhoudt. Probleem: 1) Opnieuw naar de klachtendienst moeten mailen en kreeg ik de berekening te zien. 2) Conclusie: compensatie is alleen voor elektriciteit berekend a.d.h.v. de laatste slotfactuur. 3) Compensatie werd verrekend en ik zou nu nog steeds een bedrag van € 8,94 dienen te betalen. - 06-06-2023: Mailverkeer dat de compensatie niet klopt. Volgens Mega is dit de enige compensatie die ik verkrijg en zit elektriciteit en gas in. Probleem: 1) Er wordt niet gekeken om dit recht te zetten. 2) Duidelijk een vraag naar telefonisch contact om dit uit te leggen, maar deze vraag wordt genegeerd.- 12-06-2023: Via post ontvangen om het bedrag van €8,94 te betalen + 7,50 euro voor het versturen van de brief. Probleem: • Nu dien ik een bedrag van €16,44 te betalen voor iets wat nog steeds niet in orde is. Hiervoor heb ik reeds terug gemaild. - 13-06-2023: Laatste maal gemaild dat er degelijk fouten zijn en dingen niet kloppen. Probleem: 1) Geen reactie ontvangen op de mail, 2) Aangeduid in slotfactuur gas wat er nog dient betaald te worden ter compensatieConclusie: Er is alleen een compensatie gebeurd voor elektriciteit en niet voor gas. Ook werd er aan de laatste slotfactuur een extra bedrag toegevoegd die dient geannuleerd te worden. Dit dient beide rechtgezet te worden. Hopelijk is het mogelijk om dit nog eens onder de loep te nemen.