Deze mail stuurde ik op 11/10/23 naar VAB met de uitleg van het probleem maar kreeg nog steeds geen reactie :Beste klantendienst VAB,Op donderdagavond 21/9/2023 deden we beroep op jullie takeldiensten omdat de zoon met onze wagen per ongeluk voor ongeveer 10euro diesel tankte en toen besefte dat het benzine moest zijn. Het betreft de leasewagen van mijn vrouw haar werk en we besloten dus om geen risico te nemen en de wagen te laten takelen. Jullie werknemer arriveerde en na onze uitleg van het probleem beaamde deze dat dat de beste optie was en zogezegd zo gedaan. De wagen werd naar Delorge Hasselt (SEAT dealer) gesleept en we kregen de volgende dag een vervangwagen. Blijkt nu dat garage Delorge extra kosten heeft moeten maken om het probleem met de wagen te achterhalen.Blijkbaar stond er op het rapport van jullie medewerker niet vermeld wat exact het probleem was. Er zou gestaan hebben auto maakt rammelig geluid of iets in die aard... In bijlage kan u de factuur terugvinden met daarop in het geel de kosten die er nodig waren om het probleem te achterhalen.Zo kreeg mijn vrouw de dinsdag na het weekend een telefoontje van de garage waarin de vraag gesteld werd of er misschien toevallig verkeerd getankt werd met de wagen! ('3 werkdagen later dus!) Mijn vrouw beaamde dit en zei dat nu éénmaal de reden was dat de wagen naar hen werd gebracht. Blijkbaar dus zonder vermelding hiervan door jullie medewerker.Vervelende situatie dus toen we de wagen gingen ophalen en de factuur kregen.U begrijpt dat we voor deze kosten niet willen opdraaien.Het betreft de totaalsom van 184.30euro excl. BTW. is gelijk aan 223euro incl. BTW.Hierbij zou ik u dus willen vragen dit bedrag aan ons terug te storten.Dit kan op rekeningnummer BE34 7350 1748 9690Alvast bedankt voor uw reactie en uw begrip voor deze situatie.Zou u mij hierover misschien willen contacteren? Dat kan u doen op 0471/39.33.68Met vriendelijke groetenKoen Snellings