Terug

Verkeerde betaling via mijn Booking.com account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. D.

Naar: BOOKING.COM

14/11/2025

Beste, Onlangs gebeurde er een betaling van bijna 1500 euro op mijn kredietkaart via Booking.com. In mijn account is er geen enkele reservering die in de buurt komt dit bedrag. Na vele malen contact met klantendienst krijg ik bericht van de financiële dienst dat het bedrag wel klopt en dat ik mijn hotelreserveringen na moet kijken. Over welke reservering het gaat, kunnen ze mij niet meedelen door "privacy-regels". Nogmaals nagekeken, geen enkel hotel. Terug naar klantendienst gebeld, die kunnen me dan wel vertellen dat zowel de naam, telefoonnummer anders zijn dan degene van mijn account. Het hotel zou een in Turkije zijn. Daar ben ik nog nooit geweest. Dit is pure fraude maar kan ik dit aanvechten zolang Booking blijft beweren dat de betaling correct is?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform