Terug

verkeerde bestelling en geen levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

W. C.

Naar: Poltronesofa Belgium

11/11/2024

Beste, Op 18/01/2024 kopen wij bij poltronesofa een salon. Wij vragen de verkoper een bestelling te plaatsen van een salon dat wij in de showroom zagen, in deze exacte kleur en met dezelfde verstelbare hoofdsteun. Er werd ons een bon opgemaakt en betaalde onmiddelijk het volledige bedrag van 2062€. De levering zou plaatsvinden na 10 weken. Op 27/05/2024 hebben wij ons salon pas mogen ontvangen. Met een verkeerde hoofdsteun, één die niet verstelbaar is. De verkoper had een verkeerde artikelnummer ingegeven. Wij zijn toen terug langs het filiaal in Geel geweest en daar wist men ons te vertellen dat wij voor deze getekend en betaald hadden (wat een klant op factuur niet kan zien). De verkoper raadde ons aan om een klacht in te dienen bij de firma zelf. Hier gingen ettelijke weken over en uiteindelijk bleek dat wij gekregen hadden waarvoor betaald was en dat we dan maar een nieuwe moesten bestellen aan de volledige prijs, maar we kregen als geste een kussen van een volledig ander salon in een compleet andere kleur. Op 5/7/2024 hebben we dan de juiste hoofdsteun besteld en betaald en deze werd verwacht na 11 weken ( rond 20/09/2024). We zijn nog langs geweest in september en oktober om te informeren waar onze bestelling blijft en kregen als antwoord dat we een sms van de transporteur moeten afwachten. Op 5/10/2024 is het dan zover, een sms dat ze op maandag 6/10/2024 tussen 7H45 en 11H45 zullen leveren. Wij hebben hiervoor verlof genomen en hebben niemand gezien. Dinsdag 7/10/2024 heb ik dan telefonisch contact gehad met het filiaal en de verkoper wees me door naar de transporteur. De transporteur wist me te vertellen dat het maandag 6/10/2024 bij poltronesofa in geel geleverd was en dat hijzelf zijn licht eens ging opsteken bij de firma. Hierna hoorde ik niets meer en zijn we dan nog maar eens tot in Geel gereden. Daar zeiden ze ons dat het nog steeds niet binnen is en toen we de sms toonden zeiden ze dat dit niet telde en dat dit wel vaker foute info is. Ze gaan ons bellen. Ondertussen zijn we half november en is onze bestelling van 5/7/2024 nog steeds niet aangekomen!!!!!

Bemiddeling door Testaankoop 26 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform