Ik heb 30-11-2023 een bestelling geplaatst via de website van Belleza. Dit ging over 1x LED roos in een glazen stolp. Toen ik wou afrekenen is het bedrag twee maal van mijn rekening gegaan. Wat normaal gezien niet mogelijk is want ik geef toestemming voor één betaling. Dit is aangekaart geweest bij PayPal maar die hebben dit gewoon geweigerd. Ik heb direct contact opgenomen met het bedrijf en gaven drie mogelijkheden. Of ik krijg korting op de volgende bestelling of ze geven 60% van mijn bestelling terug en ik mag het product houden of ik stuur het terug. (hierbij hadden ze nog niet vertelt dat ik de kosten voor terugsturen zou moeten betalen). ik Koos dus voor het laatste. Daarna kreeg ik een mail dat de betaling verwerkt was en dit binnen de twee dag nop mijn rekening stond. Er is toen twee dagen overgegaan en heb ik gezegd dat dit nog niet op mijn rekening stond. Daarna ben ik op de website gaan kijken en daar stond dat ik de kosten voor terugsturen zelf moet betalen maar dit is duurder dan dat ik het gekocht heb. Ik heb hen hierover aangesproken maar heb geen reactie gekregen. Ook heb ik op websites gekeken of dit bedrijf betrouwbaar is maar blijkbaar is dit niet het geval. Het bedrijf doet zich voor of het in Nederland gevestigd is. Maar vind hier geen informatie over terug. Ok vesturen via DHL is niet mogelijk want die vind het bedrijf ook niet terug. op de website zelf staat dan dat ze gevestigd zijn in de UK in London. Ze zeggen ook in de mail dat ze een retrourproces hebben klaar staan maar dit is dan ook niet correct.