Beste, Op 31/08/23 vertrekt de vorige huurder uit ons appartement en noteren en fotograferen we de eindstand van de elektriciteit. We sluiten een nieuw contract af met Engie (de vorige huurder had evenzeer een contract met Engie, wat de overstap eenvoudiger zou moeten maken). Op 18/09/23 hebben Engie een eerste bericht gestuurd omtrent de startmeterstand. Op 06/10/23 merken we echter dat er een verkeerde startmeterstand in ons account werd ingegeven. Dit hebben we onmiddellijk gemeld, er kwam geen reactie. We stuurden nadien op 27/10, 22/11, 13/12, 06/01/24 en 08/01/24 berichten. Echter, allemaal zonder resultaat. De status op ons account weergeeft dat de berichten in verwerking zijn. Ook hebben we meerdere malen gebeld, maar dit is eveneens hopeloos: je krijgt van de operator enkel te horen ze zijn er mee bezig en verder kunnen ze geen informatie geven. Aangezien de startmeterstand foutief is, durven we geen tussentijdse meterstanden ingeven om ons verbruik van de laatste maanden in het oog te houden. We wensen te vermijden dat we ook nog een deel van de verbruikskosten van de vorige huurder moeten betalen.Kunnen jullie ons hiermee verder helpen? Alvast bedankt voor jullie tijd! Met vriendelijke groeten, Ilse en Marie