Beste Leo,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Uit nazicht zie ik dat je een digitale meter hebt waardoor je meterstanden automatisch worden uitgelezen door je netbeheerder en deze dus correct zijn. Deze meterstanden die je ons hebt doorgestuurd liggen hier ook mee in lijn.De opleg op je jaarafrekening van 22-11-2023 betreffen voornamelijk de kosten voor capaciteitstarief en bijdrage energiefonds. Dit zijn kosten die worden doorgerekend door je netbeheerder. In bijlage een detail van je afrekening. Dit bedrag dient dan ook betaald te worden. Alvast bedankt om dit te betalen op rekeningnummer: BE50 0018 1567 6918 GEBABEBB en met gestructureerde mededeling: +++005/3574/60247+++De bijkomende kost van 20Eur met datum 8-1-2024 heb ik geannuleerd voor jou.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.