Terug

verkeerde afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Eneco

04/01/2024

Mijn woning staat reeds sinds januari 2023 leeg. Er is GEEN verbruik voor elektriciteit en gas. Ik betaal maandelijks 20 euro aan Enneco (10 euro voor gas en 10 euro voor elektriciteit).Ik heb op 22/11/2023 een arekening van 46 euro ontvangen. Na een telefoontje met de klantendienst wer mij gevraagd om de meterstanden door te geven en een foto van de teller door te sturen. Ik heb dit onmiddellijk gedaan. Ik heb de klantendienst gecontacteerd en de klantendienst bevestigde mij dat alles goed werd ontvangen en na enkele dagen zou alles gergeld zijn. Na een aantal dagen kreeg ik een herinneringsbrief om te betalen. Na nog een tweetal telefonische contacten kreeg ik steeds de mededeling dat alles binnen de paar dagen zou in orde komen. Tevergeefs!!! Nu kreeg ik een andere medewerking aan de lijn die zei dat dat alles nog niet in orde is.

Berichten (1)

Eneco

Naar: L. V.

11/01/2024

Beste Leo,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.Uit nazicht zie ik dat je een digitale meter hebt waardoor je meterstanden automatisch worden uitgelezen door je netbeheerder en deze dus correct zijn. Deze meterstanden die je ons hebt doorgestuurd liggen hier ook mee in lijn.De opleg op je jaarafrekening van 22-11-2023 betreffen voornamelijk de kosten voor capaciteitstarief en bijdrage energiefonds. Dit zijn kosten die worden doorgerekend door je netbeheerder. In bijlage een detail van je afrekening. Dit bedrag dient dan ook betaald te worden. Alvast bedankt om dit te betalen op rekeningnummer: BE50 0018 1567 6918 GEBABEBB en met gestructureerde mededeling: +++005/3574/60247+++De bijkomende kost van 20Eur met datum 8-1-2024 heb ik geannuleerd voor jou.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform