Dag meneer De Wandeler,
Ik heb uw klacht goed ontvangen.
Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.
Op 01/01/25 vond er een uitzonderlijke meteropname plaats. Meer info kan u hier terugvinden:
Waarom moet ik mijn meterstanden doorgeven? Fluvius
Wat verandert er op 1 januari 2025? Fluvius
U heeft hiervoor de mail in bijlage gekregen, dit echter enkel voor gas, aangezien u over zonnepanelen beschikt (voor elektriciteit heeft men dezelfde meterstand van de vorige keer genomen, zodat u hier als klant hier geen nadeel van zou ondervinden). Op 16/04/25 heeft u uw meterstanden doorgegeven voor de jaarlijkse meteropname, en toen zijn de meterstanden van 01/01/25 herschat op basis van de meterstanden van 16/04.
Voor gas werden de meterstanden ook geschat, aangezien u geen gevolg gegeven heeft aan de mail in bijlage.
Men heeft de meterstanden op 01/01 nu aangepast naar deze van 09/01 (107699, 92207 en 1685):
Dit wordt ook zo naar uw leverancier doorgestuurd, die op zijn beurt aangepaste facturen zal opmaken.
Uw jaarlijkse afrekening bestaat nu uit de afrekening tot 01/01/25 en deze die u ook zal ontvangen (hebben?) na de meteropname van 16/04.
Indien de betaalde voorschotten niet kloppen op uw factuur, dient u aan te kloppen bij uw leverancier, hier heb ik jammer genoeg geen zicht op.
Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Klachtenbeheer Fluvius
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: donderdag 1 mei 2025 16:00
Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be
Onderwerp: Bulk: Verkeerde Afrekening
s:www.fluvius.be/disclaimer