Beste, Sinds Maart heb ik, samen met mijn vriending, een abonnement One for One, bij Telenet. Dit omvat internet en 1 telefoonnummer. Hiervoor werd ons altijd 69.10 euro voor aangerekend. Rond midden Juni merkten wij op dat het telefoonnummer nooit werd overgezet naar het nieuwe abonnement. Dat telefoonnummer stond nog onder het abonnement van haar vader. Wij vulden de nodige papieren in om het nummer te laten overzetten. Door toedoen van Telenet werd echter het verkeerde telefoonnummer overgezet, het nummer van haar vader. Bovendien werd ons abonnement aangepast van One for One naar One for Two. Dit heeft twee gevolgen voor ons. Ten eerste heeft het verkeerde telefoonnummer een ander abonnement, dat bellen naar het buitenland omvat. Wij worden nu aangerekend voor de buitenlandse telefonie van een telefoonnummer dat ons niet toebehoort. Dit heeft ons de voorbije drie maanden al 96 euro gekost.Ten tweede is het One for Two abonnement een pak duurder: 95.39 in plaats van 69.10 euro. Dit heeft ons de voorbije drie (en een half) maanden al 92 euro gekost.Wij hebben al verschillende keren een poging ondernomen om het nummer terug te laten zetten. De telefonische klantendienst van Telenet heeft absoluut geen idee wat er aan de hand is. Je krijgt iedere keer opnieuw iemand anders aan die lijn die dan 'een case' opmaakt, maar niet mag zeggen welk casenummer dat dan zou zijn, en het dan overduidelijk niet doet. Op een bepaald moment heeft men ons proberen wijsmaken dat het simkaartnummer niet eens van Telenet is. In het service center heeft men ons wel proberen helpen, maar er wordt ons gezegd dat Telenet door technische problemen het nummer niet terug kan overzetten. Ze kunnen een nummer niet van het 'nieuwe' naar het 'oude' systeem verzetten. Dus zit er voor ons niets anders op dan te wachten tot het abonnement van de vader van mijn vriending ook naar het nieuwe systeem wordt overgebracht. Wanneer dit gebeurt kan men ons niet zeggen. Men kan ons ook niet zeggen of we dan al het geld dat we te veel betaald hebben zouden terug krijgen. Ik kan er enigszins begrip voor opbrengen dat er systeemissues zijn, maar dat er rechtzetting (of zelfs geen garanties over een rechtzetting) kunnen worden gegeven, vind ik niet aanvaardbaar.