Terug

Verkeerde aanrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Telenet

05/06/2023

Beste, ik ben 2 maanden overgeschakeld van Wigo 9GB naar One for 2. Normaal gezien betaal ik 124 euro per maand. Na de omschakeling sturen ze mij een aanrekening van 379 euro voor 2 maanden.

Berichten (2)

Telenet

Naar: D. V.

07/06/2023

Klantennummer: 3147042Beste meneer Van Kerckhove, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en komen snel bij u terug. Wij hopen alvast dat wij u hiermee voldoende informatie hebben gegeven. Met vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact

Telenet

Naar: D. V.

07/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform