Terug

Verkeerd verbruiksadres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: Engie

22/11/2023

Beste, Op 07/02/2022 heb ik de overschakeling gemaakt van het energiecontract te Luminus van de eigenaar Luc naar mezelf.Na het corect doorgeven van al onze gegevens aan Luminus stond er nog steeds niet het juiste addres op de factuur, dit heb ik dan omiddelijk gemeld aan Luminus dat het huisnummer verkeerd was.Onmiddellijk hierna is er een technieker van Fluvius langs geweest en niet van Luminus, deze persoon heeft alles genoteerd en opgeschreven en had me belooft dat alles in orde gebracht ging worden, de eerste factuur die we van Fluvius hebben ontvangen was op een compleet andere naam maar was wel het goede adres. Dit heb ik dan onmiddellijk terug gemeld aan Fluvius waarna ik een brief ontvangen heb van Hun, te gevolgen van dat de naam en adres wel correct was maar ze het energiecontract gingen stop zetten omdat ik niet betaalde, maar heb nooit een factuur van fluvius ontvangen.Om te voorkomen dat de elektrisiteit werd afgesloten heb ik gebeld naar Fluvius maar zij verweesde me steeds door naar Luminus en omgekeerd, omdat ik niet meer wist wat ik moest doen ben ik naar het OCMW gegaan te Lokeren om hulp te vragen bij de medewerkster, deze persoon heeft contact opgenomen met Luminus en Fluvius maar werd ook van de ene leverancier naar de andere doorverwezen.Doordat zowel Luminus als Fluvius niet wou helpen heeft de medewerkster van het OCMW me bij Engie ingeschreven.Op 12/09/2023 heb ik twee facturen van de leverancier Engie ontvangen waarvan het verbruiksadres opnieuw verkeert staatDe eerste factuur van €1.100,24 en de tweede factuur van €5.054,04 nogmaals dit staat op het verkeerde verbruiksadres.Ik heb al 2X een aangetekende brief gestuurd naar Engie met al de facturen als bewijs dat ze ze het verkeerde verbruiksadres hebben maar nog steeds geen antwoord, maar blijven steeds facturen krijgen van een ander verbruiksadres.Ik betaal deze facturen niet.Zie bewijzen in bijgevoegde envelop.Met vriendelijke groeten,

Berichten (2)

Engie

Naar: S. N.

23/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 22 novembre 2023 19:30À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Verkeerd verbruiksadres - (CPTBE01923189-67)Klacht - Verkeerd verbruiksadres - (CPTBE01923189-67) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: S. N.

06/12/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 22 novembre 2023 19:30À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Verkeerd verbruiksadres - (CPTBE01923189-67)Klacht - Verkeerd verbruiksadres - (CPTBE01923189-67) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform