Beste, Op 07/02/2022 heb ik de overschakeling gemaakt van het energiecontract te Luminus van de eigenaar Luc naar mezelf.Na het corect doorgeven van al onze gegevens aan Luminus stond er nog steeds niet het juiste addres op de factuur, dit heb ik dan omiddelijk gemeld aan Luminus dat het huisnummer verkeerd was.Onmiddellijk hierna is er een technieker van Fluvius langs geweest en niet van Luminus, deze persoon heeft alles genoteerd en opgeschreven en had me belooft dat alles in orde gebracht ging worden, de eerste factuur die we van Fluvius hebben ontvangen was op een compleet andere naam maar was wel het goede adres. Dit heb ik dan onmiddellijk terug gemeld aan Fluvius waarna ik een brief ontvangen heb van Hun, te gevolgen van dat de naam en adres wel correct was maar ze het energiecontract gingen stop zetten omdat ik niet betaalde, maar heb nooit een factuur van fluvius ontvangen.Om te voorkomen dat de elektrisiteit werd afgesloten heb ik gebeld naar Fluvius maar zij verweesde me steeds door naar Luminus en omgekeerd, omdat ik niet meer wist wat ik moest doen ben ik naar het OCMW gegaan te Lokeren om hulp te vragen bij de medewerkster, deze persoon heeft contact opgenomen met Luminus en Fluvius maar werd ook van de ene leverancier naar de andere doorverwezen.Doordat zowel Luminus als Fluvius niet wou helpen heeft de medewerkster van het OCMW me bij Engie ingeschreven.Op 12/09/2023 heb ik twee facturen van de leverancier Engie ontvangen waarvan het verbruiksadres opnieuw verkeert staatDe eerste factuur van €1.100,24 en de tweede factuur van €5.054,04 nogmaals dit staat op het verkeerde verbruiksadres.Ik heb al 2X een aangetekende brief gestuurd naar Engie met al de facturen als bewijs dat ze ze het verkeerde verbruiksadres hebben maar nog steeds geen antwoord, maar blijven steeds facturen krijgen van een ander verbruiksadres.Ik betaal deze facturen niet.Zie bewijzen in bijgevoegde envelop.Met vriendelijke groeten,