Terug

Verkeerd serienummer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Elektro Lommelen

08/12/2022

Beste, We kochten bij Elektro Lommelen online een tv met serienummer QE43LS03BAUXXN (zo stond het op hun website en ook in ons besteloverzicht) voor 888 euro. Op basis van opzoekingswerk zou dit betekenen dat het ging om een Benelux model, waardoor we zeker waren van de compatibiliteit met Vlaamse apps en recht zouden hebben op de acties van Samsung, waarbij je dit serienummer moet kunnen voorleggen. Bij levering bleek dit serienummer echter niet overeen te stemmen en kregen we dezelfde tv met serienummer QE43LS03BAUXXH, een Europees model bestemd voor de Hongaarse markt. Op de leveringsbon is geen spoor van het serienummer. We kenden het verschil tussen een Benelux model en een Europees model bij aankoop en hebben in die zin dan ook de prijzen vergeleken. Het Europese model, wat we dus geleverd kregen, hadden we op dat moment in solden kunnen aankopen voor 150 euro minder dan wat we hebben betaald bij Elektro Lommelen. Bij contact met de verkoper schermt deze ermee dat dit hetzelfde toestel is als besteld. De enige optie die we hebben is volgens hen om het toestel retour te sturen indien we het niet wensen. Natuurlijk zijn intussen alle promo's afgelopen en lopen we dus de kortingen die we naast elkaar hebben afgewogen ook mis. Ook staat er op de website van Elektro Lommelen nog steeds het serienummer QE43LS03BAUXXN en zullen we dus wellicht niet de enige kopers zijn die menen een Benelux model te kopen.We hebben intussen de retour effectief aangevraagd, dus verwachten voor ons geen andere oplossing meer van Elektro Lommelen, tenzij ze ons toch het toestel kunnen bezorgen met serienummer zoals vermeld op de website. Het rechtzetten van de informatie op hun website is echter ook nog niet gebeurd, dus lijkt ons hier meer achter te zitten.Bij het zoeken van kanalen om ons verhaal te doen blijkt dat de review pagina op de website van Elektro Lommelen niet meer kan worden aangevuld en dat ze systematisch reacties verwijderen op hun facebookpagina. Hopelijk kunnen jullie hier iets aan doen.Vriendelijke groeten, Stefke Bellen

Berichten (3)

Elektro Lommelen

Naar: S. B.

08/12/2022

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMGIxYjlkMTQtZDgyZC00NzJjLThjN2YtNTI0NmE0YmU5NWI2IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDMxMjEzOSwiZXhwIjoxNjc4MjY2MDYyLjg2NDcxNH0.6cIXBaeaezKUymumiiUYUoWd5FG4yV7aVFUchvKLO40andticket_id=14312139andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV08 Dec 2022 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14312139Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14312139Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 08 Dec 2022 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van STEFKE BELLEN Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01670353-13].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01670353-13. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 1fd10d7f-6902-4799-8612-0a2e3e71c619 Verkeerd serienummer Naam van de klant STEFKE BELLEN Klantreferentie Bestelnummer: 260225 Beschijving van de klacht Beste, We kochten bij Elektro Lommelen online een tv met... Ticket reference: 0b1b9d14-d82d-472c-8c7f-5246a4be95b6

S. B.

Naar: Elektro Lommelen

06/01/2023

We ontvingen hiervoor nog steeds geen terugbetaling na onze retour...

Elektro Lommelen

Naar: S. B.

06/01/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNGZkZjMzNWItYzU2OS00YjhkLWJiZmMtOTZhNzVmNDU0YjY3IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDQ4MDI1MiwiZXhwIjoxNjgwNzg5Mjc0LjYzNTczN30.q4USdE09X8LopPL-DPMKxasKe7pLOLddw-Skc_EDJ0oandticket_id=14480252andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV06 Jan 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14480252Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14480252Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 06 Jan 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een antwoord ontvangen van STEFKE BELLEN. Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01670353-13].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen: CPTBE01670353-13. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 1fd10d7f-6902-4799-8612-0a2e3e71c619 Klacht van STEFKE BELLEN: Verkeerd serienummer Datum: 06-01-23 14:54:26 Van STEFKE BELLEN tot Elektro Lommelen Bericht: We ontvingen hiervoor nog... Ticket reference: 4fdf335b-c569-4b8d-bbfc-96a75f454b67


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform