Terug

verkeerd product ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: bol.com

31/07/2019

Beste, ik bestelde een bureau (nummer 2326675010). Mijn buurvrouw heeft een pakket aangenomen op mijn naam (we waren niet thuis). HEt pakket dat geleverd werd was geen bureau maar een schommelbank. Ik heb dat gemeld. Retour aangevraagd. Gezien de grootte van dit pakket moest er iemand dit komen ophalen. Dit is echter nooit gebeurd. Op mijn account zie ik nu dat retour geannuleerd is. Ik kan dit pakket niet zelf opsturen. En ik ga ervan uit dat zij een fout zelf moeten rechttrekken. Ik heb het via hun chatgroep gemeld. Ik heb zelfs gebeld naar de klantendienst. Een onvriendelijke receptionist heeft me niet kunnen helpen. Dus mijn probleem is : Ik heb hier thuis nog in de originele verpakking een schommelbank liggen. Ik heb dit niet besteld. Wil dit dus teruggeven. Mijn bestelde bureau heb ik niet gekregen. We worden constant lastig gevallen met betalingsherinneringen en nu kregen we een mail van backoffice department intrum. Ik weet dus niet wat ik moet doen en hoop dat jullie me kunnen helpen om dit misverstand gewoon op te lossen. Want uiteindelijk is het heel simpel. Ze komen de schommelbank ophalen en als ze willen dat ik dit bureau betaal ,wel dan sturen ze mij een bureau op. Ik wil betalen voor het product dat ik besteld heb. Bedankt MVg Marie-anne

Berichten (4)

bol.com

Naar: M. D.

31/07/2019

DATA NOT AVAILABLE

bol.com

Naar: M. D.

08/08/2019

Beste Gilles, bedankt voor je terugkoppeling, excuses voor het ongemak, kunt u alstublieft foto's van verkeerde product sturen? Nogmaals sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Premiumxl24nl Partner van bol.com -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Je hebt een vraag gesteld via bol.com. Deze vraag is doorgezet naar de partner die het artikel verkoopt in onze winkel. Onze partner kan jouw vraag het beste beantwoorden. Een reactie op deze mail komt direct uit bij de partner. Komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met de bol.com klantenservice. Bol.com is telefonisch bereikbaar op 030-3104999.

M. D.

Naar: bol.com

08/08/2019

BEste, dit is het product dat in onze garage staatmvg Gilles en Marie-anne

bol.com

Naar: M. D.

08/08/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform