Geachte mevrouw/heer,
Op 01/12/2024 kocht ik een TV in uw online winkel en betaalde ik 849 EUR.
Ik ontving het pakket op 03/12/2024 en meteen zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een TV SAMSUNG 55" Neo QLED 4K Smart TV 55QN86D een TV LG 55QNED866RE 55" QNED Smart 4K.
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs