Beste Joris,We hebben uw melding via Testaankoop ontvangen. Bedankt dat u contact heeft opgenomen met onze diensten.Het spijt ons dat de levering van uw zendingen niet is verlopen zoals gepland.Wij hebben de voortgang van uw verzending gecontroleerd en uw pakket is vandaag, 20 juni, niet bij u afgeleverd, maar teruggestuurd naar de afzender. Het is vreemd dat u een bericht heeft ontvangen waarin staat dat uw pakket is afgeleverd.Op 05-06 hebben onze diensten geprobeerd uw pakket af te leveren, maar helaas is de bezorgpoging niet gelukt. Het pakket lag sindsdien in ons depot, wachtend op instructies van de afzender in Duitsland. Helaas is het pakket toch geretourneerd omdat de bewaartermijn bij ons depot is verstreken en we het pakket niet langer kunnen bijhouden.Wij raden u aan contact op te nemen met de afzender van uw pakket, die in samenwerking met DPD een verder onderzoek zal starten. De afzender is momenteel de enige die u kan helpen het pakket te verkrijgen, omdat het pakket niet meer bij DPD ligt.Wij danken u voor uw begrip en wensen u een prettige dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------