Terug

Verkeerd geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: bpost

04/10/2023

Ik heb een bestelling gedaan en het juist afhaalpunt geselecteerd. De afzender selecteerde dit punt ook. Ik was aanwezig op dat moment. De bevestigingsmail van bpost is hiervan het bewijs, daar staat mijn gekozen afhaalpunt. Nu is het pakje geleverd in een ander afhaalpunt en wil bpost geen tegemoetkoming doen. Ik moet naar ergens kweetniwaar rijden en het is hun fout en dit willen ze weer niet toegeven

Berichten (3)

bpost

Naar: J. V.

04/10/2023

REF 1-50957910482Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-50952115872 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-NER17LQ]

J. V.

Naar: bpost

04/10/2023

Ik heb inderdaad al een klacht ingediend. Maar hier willen ze niks aan doen. Er wordt constant rond de pot gedraaid. Daarom ga ik hiermee verder. Het moet gedaan zijn met zo om te gaan met pakketjes en dan excuses te maken en de schuld op een ander te schuiven.

J. V.

Naar: bpost

23/10/2023

Nog steeds is mij geen oplossing geboden. Dit is hier wel aan de orde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform