Terug

Verkeerd geholpen door klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Orange

02/11/2023

Beste, eind 2022 ben een een contract aangegaan met Orange voor televisie en internet. In januari 2023 ben ik verhuisd en mijn ex- vriendin heeft de diensten behouden.Ik heb dan contact opgenomen met orange om de diensten over te dragen.Vervolgens heb ik een formulier gekregen om in te vullen, alles gedaan. 2 weken later krijg ik een mail dat er iets niet in orde is met de aanvraag. Ik bel opnieuw naar de klantenlijn om te vragen wat er mis is gegaan. Daar word ik verteld dat mijn ex vriendin de diensten al op haar naam heeft staan. Ik zeg tegen de mevrouw dat ik wel nog steeds een factuur krijg die op mijn naam staat waarop ze duidelijk zegt dat ik dit mag negeren. Op de dag van vandaag heb ik een brief van de deurwaarder om 215 euro over te maken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform