Terug

Verkeerd contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Mega

10/10/2024

Wij hadden de prijs aangevraagd van Testaankoop (zoals ook verleden jaar) en hebben hierover ook bericht gehad maar ze blijven ons een Cosycontract voorhouden wat we tijdig geweigerd hebben. Verschillende mails blijven onbeantwoord en op onze voorschotfacturen blijft het Cosycontract staan. Al de mails zijn in ons bezit, ook degene waarin ze bevestigen dat we de prijs van testaankoop zullen krijgen maar geen contract hierover gekregen. Harry en Myriam Vermeire-Briers Vogelzangstraat 24 3740 Bilzen-Beverst PS: de mails die ik ingescand heb zijn blijkbaar te groot om te uploaden. Hoe kan ik die jullie bezorgen?

Berichten (1)

Mega

Naar: H. V.

17/10/2024

Beste meneer Vermeire, We hebben uw klacht via Test-aankoop met referentie @@REF_ID@a00f39e0da1702a2f3@REF_ID@@ goed ontvangen. Onze excuses voor de latere reactie, wegens een omschakeling in mailsysteem is deze even zoek geraakt. Ondertussen werd dit door onze diensten in orde gebracht en is wel degelijk het tarief van Test-aankoop van toepassing na de vernieuwing op 1/8/2024. Op het nieuwe voorschotfactuur is dit ook zichtbaar. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Klantenadviseur Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter This email is a service from Mega. Delivered by Zendesk On October 10, 2024 at 9:00:28 PM UTC, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [RG3J7Y-G53MR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform