Beste meneer Vermeire,
We hebben uw klacht via Test-aankoop met referentie @@REF_ID@a00f39e0da1702a2f3@REF_ID@@ goed ontvangen.
Onze excuses voor de latere reactie, wegens een omschakeling in mailsysteem is deze even zoek geraakt.
Ondertussen werd dit door onze diensten in orde gebracht en is wel degelijk het tarief van Test-aankoop van toepassing na de vernieuwing op 1/8/2024. Op het nieuwe voorschotfactuur is dit ook zichtbaar.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Klantenadviseur Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
This email is a service from Mega. Delivered by
Zendesk
On October 10, 2024 at 9:00:28 PM UTC, klachten@test-aankoop.be wrote:
[RG3J7Y-G53MR]