Terug

Verkeerd contract opgestart en veel te laat gewijzigd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Engie

26/11/2023

Beste,Wij hebben op ons adres een 1ste afrekening gekregen voor de periode van 9/11/22 tot 26/3/23 met tarief leegstand contract: te betalen 149,70€ik heb gemeld dat het leegstandtarief een fout is, dat wij het huis gekocht hebben en de makelaar heeft de documenten ingevuld maar niet met tarief leegstand. dus dit is een eerste fout. Na meerdere malen te hebben gebeld hebben jullie ons contract aangepast naar easy op 26/3/23we krijgen in oktober een 2de afrekening voor de periode van 9/11/22 tot 26/3/23 nog steeds met tarief leegstand: te betalen: 6.3382,48€opnieuw mail ik jullie en bel ik dat dit niet klopt. We willen die rechtzetting van tarief leegstand naar een gewoon tarief. Dit was zeker onze fout niet. Na dit op testaankoop te hebben gemeld krijg ik volgende reactie.nu krijg ik een 3de afrekening voor de periode van 9/11/22 tot 26/3/23: te betalen 3.663,63€Wij begrijpen niets van deze facturen en zouden heel graag eens een uitleg krijgen vooraleer we deze betalen. We betalen op vandaag met een easy tarief 130€/mnd - hoe komt Engie dan aan .663€ voor 4 maand??? het meest bizarre is als we nu de vergelijking maken op de site van engie komen we op een variabel tarief uit van 125€/mnd (5€ goedkoper dan nu) en met een vast tarief op 138€/mnd (8€ duurder dan nu). We willen dat er iemand van Engie langskomt of belt om dit alles uit te leggen.

Berichten (1)

Engie

Naar: B. V.

27/11/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: dimanche 26 novembre 2023 10:24À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Verkeerd contract opgestart en veel te laat gewijzigd - (CPTBE01925445-92)Klacht - Verkeerd contract opgestart en veel te laat gewijzigd - (CPTBE01925445-92) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform