Terug

Verkeerd bezorgde briefpost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: bpost

17/06/2020

Geachte bpost, Voor de 5 de maal op rij een klacht over eenzelfde fenomeen. (Zie ook referenties 1-20963816799, 1-21460053274, 1-21575955541, 1-27218025758.)Het is weer prijs: ditmaal een brief in mijn bus die voor eenzelfde huisnummer maar ander straat en andere bewonersnaam. Het betreft nog wel een aanrekening van Proximus. Als ik dit nu niet ter harte neem, zal de geadresseerde hetzelfde overkomen als ik in mijn laatste klacht: er volgt een herinnering, al dan niet met een toeslag. Dit bewijst NOGMAALS dat de 3 aanmaningen die de laatste jaren mogen ontvangen heb, niet per se aan mijn slordigheid te wijten zijn. Uw vorig voorstel voor een oplossing, ik citeer De straten Guido Gezellestraat als de Stijn Streuvelsstraat liggen langs de Johan Daisnestraat naast elkaar. Nu heeft de verantwoordelijke een aandachtspuntje gehangen aan de werkkast van de postbode en ook de postbode aangesproken om extra aandacht te besteden. ,heeft niet gewerkt eerlijk gezegd had ik dit eigenlijk ook niet verwacht. Vorige klacht was 7 weken geleden, dus de frequentie van het fenomeen is niet eens afgenomen, en de ernst al helemaal niet: het gaat niet zomaar over reclamedrukwerk op naam, maar over een aanrekening. Dank u voor uw extra aandacht, maar met gewone aandacht zou ik al tevreden geweest zijn.

Berichten (4)

S. G.

Naar: bpost

08/07/2020

Geachte bpost, dat u niet antwoordt, tot daar nog aan toe, maar vandaag zaten opnieuw 2 brieven van een andere geadresseerde in mijn bus. (Ik houd foto's bij, maar publiceer deze niet hier om de privacy van de geadresseerde niet te schenden.)Ook was vorige week mijn tijdschrift met abonnement te laat: allicht weer een omweg gemaakt. Er is dus totaal niet de minste sprake van verbetering. Nieuw voorstel: u vergoedt me voor iedere zending die ik in uw plaats bij de geadresseerde aflever. Als u dit dan doortrekt naar andere buurtbewoners, zullen ook zij misschien mijn fout bestelde post aan mij bezorgen.

bpost

Naar: S. G.

09/07/2020

1-29152589914Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw nieuwe aanvraag is gebleken dat u hiervoor nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/site/nl/contacteer-ons.Met vriendelijke groeten,Klara C.bpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-DE6DYYY]

S. G.

Naar: bpost

09/07/2020

Geachte,De antwoorden die ik krijg via uw eigen klachtensite moet ik dan wel manueel kopiëren naar hier maar OK, we gaan ervoor. Ondertussen ingediend. Aangezien je maar één foute brief per keer kunt melden, zijn het dus alweer 3 referenties geworden: 1-29164703068 1-29164674248 1-29164782338

S. G.

Naar: bpost

01/08/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform