Terug

Verkeerd bedrag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: De Lijn

12/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 12 juni 2024, bestelde ik online een buzzy pas voor mijn dochter van 11 jaar. Uit haar rijksregisternummer blijkt duidelijk dat zij vandaag nog 11 jaar is en het bedrag dat daarvoor betaald moet worden is 56 euro + 6 euro administratiekosten. Echter heb ik vastgesteld dat ik vandaag al 215 euro moest betalen + 6 euro administratiekosten. Dit maakt dat wij 159 euro teveel betaald hebben. Ik heb hiervoor naar de helpdesk gebeld maar daar werd de telefoon dichtgegooid en wilden ze geen oplossing bieden. Er werd mij gezegd dat ik naar een lijnwinkel moest gaan om aan het goedkoper tarief aan te kopen. Wij zijn allebei werkende mensen en konden vandaag overdag niet naar een lijnwinkel gaan. Bovendien is de lijnwinkel in Dilbeek enkel in de voormiddag open. Die in Halle was zelfs (volgens jullie website) gesloten vandaag en de rest van de week. Wij hebben dus geen andere optie gekregen dan het abonnement vandaag online te kopen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen vrijdag 14 juni om een tegenbericht waarin wij de garantie krijgen op terugbetaling van het verschil dat wij vandaag teveel betaald hebben. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur kan ik nog niet bijvoegen want die wordt pas later verstuurd. Ik bezorg u wel een printscreen van de aankoopbevestigingsmail. - Ik stuur ook enkele printscreens mee om te bewijzen dat wij niet naar een fysieke winkel konden omdat deze niet geopend waren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform