Bij de levering van onze badkamer klopten er enkele zaken niet. Zoals oa de verkoper verkoopt ons 2 sproeiers maar houd geen rekening met de afwerkknop (beide sproeiers konden niet apart bediend worden) bij het uitpakken van ons badkamermeubel ontdekten we dat onze schuiven niet klopte (Wat we opzich niet erg vinden) Ook was het een verassing bij het uitpakken van ons tablet met lavabos. In de winkel besloten we identiek het zelfde meubel te kiezen zoals in de toonzaal echter hadden we liever 2 aparte lavabos maar wel in het zelfde materiaal, dit was perfect mogelijk volgens de verkoper maar, ontvingen een dunne steen met daaronder 2 aparte witte lavabos. Nochtans staat het wel goed beschreven op onze offerte, hebben we een foto van het meubel getrokken op 10/12/2016 waarmee we naar de verkoopster zijn gegaan. Samen met onze loodgieter zijn we terug naar de winkel gegaan. Dit was op een brugdag (26/05), waatdoor de dienst na verkoop niet aanwezig was. Echter zaten wij al 6maand zonder badkamer en hebben dan besloten al een nieuw afdekplaatje mee te nemen waardoor we toch al konden douche. De maandag daarop is onze loodgieter terug gegaan.Na lang wachten en een stoere verkoper heeft hij dan toch met een persoon kunnen praten, deze vertelde ons dat het artikelnummer niet correct is(beide tabletten stonden naast elkaar). Ze stelde ook de vraag of het hun fout dan wel is... alhoewel de beschrijving wel overeen komt met het product dat wij willen. Desco heeft een aanvraag ingediend voor een omuiling van het tablet.