Terug

Verkeerd artikel is aangerekend op kassaticket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

08/12/2023

Beste, Ik kocht op 3/12/2023 12 artikelen bij Pelckmans Turnhout waaronder heel veel kerstverlichting en 2 plantenpotten (opruimingsproduct) aan de promoprijs van 1 euro per stuk. Toen ik thuis kwam zag ik dat er 1 pot aan 1 euro geprijsd was en de andere pot was aan 9,45 euro geprijsd en betaald. Er stond zelfs 'pilea peperomioides' op de bon ipv opruimingsproduct. Dit klopt dus ook al niet ... Op 8/12/2023 ga ik terug naar de winkel met de mededeling dat dit niet correct aangerekend staat op mijn kassaticket en dat ik graag mijn centen terug zou krijgen. Wat erg logisch is volgens mij. Ik krijg direct van de medewerkster/kassierster gelijk. De kassierster heeft hier een fout gemaakt. Er staat wel altijd een 'pilea peperomioides' in die pot. Vandaar dat dit fout gelopen is. Dit waren haar eigen woorden! Ze geeft de fout dan ook direct toe, maar zegt er ook bij dat ze slecht nieuws voor me heeft en neemt me apart ( weg van de kassa en het volk). Het beleid van Pelckmans is dat je jouw kassaticket ter plaatse onmiddelijk na aankoop moet nakijken en dat je onmiddelijk moet melden als er iets fout staat anders heb je dus pech! Ik heb mijn centen dus niet terug gekregen. Dit vindt ik echt niet oké en echte diefstal van de winkel. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen want dit is echt geen klantvriendelijk en eerlijk beleid!

Berichten (2)

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: K. P.

11/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (67487) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.----------------------------------------------Klantendienst Tuincentrum Pelckmans, 11 dec 2023 11:44 CETGoedemiddag,Helaas kunnen wij niet ingaan op het verzoek.De reden dat een kasticket in de winkel moet nagekeken worden is omdat wij nadien niet meer kunnen nagaan wat de aankopen waren van de klant.Op het moment van de vergissing kunnen de collega's de aankopen nog nakijken. En kan er inderdaad ingegrepen worden, nadien niet meer.Onze excuses.Met vriendelijke groetKlantendienstVijver- and Tuincentrum PELCKMANSBe green, keep it on the screen ... Please think before you print this e-mail.***** DISCLAIMER *****Deze e-mail en al zijn bijlagen zijn uitsluitend voor de geadresseerde bestemd en kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing toegestuurd kreeg, gelieve de afzender onmiddellijk te verwittigen en de e-mail te vernietigen. Publicatie, reproductie, kopie, distributie of andere verspreiding of gebruik door derden is verboden, tenzij anders vermeld. De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie.----------------------------------------------Klachtenbox, 8 dec 2023 17:40 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans.[4NPEN3-X47JN] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans.[4NPEN3-X47JN]

K. P.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

11/12/2023

Wel jammer dat een medewerkster onmiddellijk de fout van de kassierster toegaf. Ze was blijkbaar nogal gekend in Turnhout voor meerdere fouten…Een klant die terug komt met een fout in het kasticket kan je vertrouwen hoor. Klanten zijn namelijk geen dieven. Je mag toch wel wat meer vertrouwen hebben hierin. Net zoals alle andere winkels waar dit nooit een probleem is. Zij gaan tenminste uit van de goodwill en oprechtheid van hun klanten. In mijn ogen zijn jullie met je beleid wel de dieven! Een echte schande en of dit wettelijk wel in orde is. Dat is nog maar de vraag.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform