Terug

Verkeerd artikel geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. P.

Naar: VINTED

19/05/2024

Beste,Ik heb via het vinted platform een kledingstuk aangekocht en laten verzenden via Homerr. Ik krijg melding van Vinted dat mijn artikel aangekomen is op het afhaalpunt en ga het dus afhalen. In de geleverde doos zat er echter een totaal ander kledingstuk . De verkoper beweert dat dit niet het pakket is dat ze naar mij heeft gestuurd. Ik meld dit probleem bij vinted en stuur hen alle gevraagde info door. ( foto's kledingstuk, doos en verzendlabel ). Ik krijg nu van vinted de melding dat ik onvoldoende bewijs heb geleverd dat ik het verkeerde kledingstuk stuk ontvangen heb. De verkoper krijgt zijn geld en ik ben mijn geld kwijt en blijf achter met een kledingstuk dat ik nooit besteld heb. Ik heb nochthans aan vinted ook betaald voor een verzekering (kopersbescherming)die fouten bij het transport indekt maar krijg niets vergoed. Ik weet niet hoe ik nog meer bewijs kan leveren.

Berichten (9)

VINTED

Naar: Y. P.

19/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. P.

20/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

Y. P.

Naar: VINTED

20/05/2024

Beste ,Jullie zij hier niet meer mee bezig. Hieronder het antwoord van jullie dat ik vorige week ontvangen heb.Hallo Yves Pieraerts,Helaas moet ik u mededelen dat wij vanwege niet-leesbare/onvoldoende bewijsstukken de zaak niet kunnen onderzoeken en dat uw claim wordt afgewezen. We moeten de transactie voltooien omdat er niet voldoende bewijs is dat het pakket verwisseld is.Bedankt voor uw begrip,Leeuw || Team Vinted

VINTED

Naar: Y. P.

20/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. P.

20/05/2024

Hello, Yves,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted

VINTED

Naar: Y. P.

24/05/2024

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/73228995/1716992864/a3290a3bd85326e5c8e2192770a7f13cHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

Y. P.

Naar: VINTED

24/05/2024

Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Jullie hebben enkel de informatie die ik in het verleden al heb doorgegeven nog eens opnieuw opgevraagd. Verder heb ik er niets meer van gehoord.Mvg Yves Pieraerts

VINTED

Naar: Y. P.

24/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. P.

24/05/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

Bemiddeling door Testaankoop 21 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform