Terug

Verkeerd artikel geleverd en weigering tot contact

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: MediaMarkt

27/02/2024

BesteOp 15 september 2023 bestel ik bij MediaMarkt een APPLE iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium (MU793ZD/A). Deze wordt (vermoedelijk door vraag/aanbod?) geleverd op 30 oktober 2023. Bij het openen van de doos viel me onmiddelijk op dat ik niet het product heb mogen ontvangen wat ik besteld heb. In de doos zat namelijk een Delonghi EcoDecalk ontkalker voor een koffieaparaat. Hierna heb ik telefonisch contact opgenomen met Mediamarkt.Ik heb mijn verhaal bij mediamarkt gedaan en de dame vermelde mij dat ik een foto moest sturen van het geleverde goed en het verder zou bekeken worden. Dat heb ik ook zo gedaan, waarna ik de melding krijg het geleverde product retour te sturen met een retourlabel van Mediamarkt.Ik heb deze instructies nauwlettend opgevolgd waarna het volgens bPost zou geleverd zijn op 23-11-2023.Aangezien er redelijk wat tijd tussen de leveringsdatum zat van de retourzending en een eventuele update van Mediamarkt besluit ik contact op te nemen, na een paar telefoontjes lijkt het erop dat bPost mijn zending kwijt was geraakt. Ik dien een formulier in te vullen op eer dat ik de goederen heb verzonden, ik onderteken het document en stuur het volgens mediamarkt hun instructies op per email.Echter sinds dan is de hele communicatie volledig stil. Ik krijg geen gehoor op geen enkele mail die ik heb verstuurd (inmiddels al 4+) incl. de melding dat ik dit zou melden bij testaankoop. Men negeert mij compleet over deze situatie.Als ik telefonisch contact opneem dan herkent iedereen dat er een probleem is en ik binnen de week zal gecontacteerd worden echter zijn we ondertussen al 3 maand verder en dit blijft aangehaald worden ik krijg totaal geen contact met MediaMarkt en dus geen oplossing.Resultaat: Ik heb een bestelde iPhone ter waarde van € 1.479,00 nooit ontvangen en ik wordt genegeerd.Oplossing: Ik heb tegen mediamarkt vermeld dat ik altijd open stond voor een vervanging (nieuwe iPhone), maar door de gang van zaken voel ik me geen veilige klant bij Mediamarkt en prefereer ik een terugbetaling.

Berichten (1)

J. B.

Naar: MediaMarkt

18/03/2024

BesteIndien er geen antwoord volgt dan ben ik genoodzaakt de advocaten van Testaankoop in te schakelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform