Terug

Verkeerd afsluiten na overlijden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Telenet

16/05/2021

Beste, op 7mei kwam mijn moeder te overlijden. De 10de mei stelde ik Telenet via mail hiervan op de hoogte, op 14 mei kreeg ik een medewerker aan de lijn die me aanraadde om een overlijdensakte door te mailen via de algemene klantendienst welke ik ook deed! Met duidelijke vermelding dat het om een overlijdensakte ging, de naam van mijn moeder en adres. Op 15 mei, na het thuiskomen van de begrafenis, stellen wij vast dat al ONZE Telenet diensten zijn afgesloten! Alsof we nog niet genoeg miserie hebben!!! Na lang telefoneren en wachten krijg ik een medewerker aan de lijn die me terug aansluit op hun diensten, de 16de mei komt er een mail van Telenet, waarop ze me 50 euro activeringskost aanrekenen. Dit betalen wij NOOIT!!!! Graag had ik iedereen hiervan op de hoogte gebracht om hun minderwaardige dienstverlening aan te kaarten, en het incompetent personeel die verantwoordelijk is voor deze grove fout!!!

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. D.

25/05/2021

Klantennummer: 723254026 Beste meneer Degroote, Wij willen onze reactie bevestigen omtrent uw vraag/klacht! Op 25/5/2021 hebben wij u gecontacteerd. Wij wensen u nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten Samanta Telenet customer relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform