Terug

Verkeerd adres in jullie systeem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. J.

Naar: DPD Belgium

21/06/2022

Ik bestelde iets via internet met een levering via DPD. De leverancier geeft het correcte adres door, maar jullie systeem kent een verkeerd adres toe. Via mail krijg ik dan een leverbevestiging naar het verkeerde adres, als ik op de link klik is er het juiste adres via de track en trace. Ik kan geen wijziging doen via de gestuurde link maar kon wel naar een parcelshop sturen. 12 dagen en 7+ leverpogingen later slagen jullie er nog altijd niet in om niet op het foute adres te leveren. Ik heb hiervoor al 8 keer telefonisch contact gehad, en elke keer is het juiste adres bevestigd maar wordt op het verkeerde een leverpoging gedaan. De enige oplossing die jullie bieden is wachten, en nog eens wachten, en we zien nog wel eens tot morgen, en nogmaals wachten...Gezien de klantendienst 30ct/min kost heb ik ook al bijna 20€ belwaarde opgebruikt aan wachten. Zowel ik als de leverancier hebben enkel juiste gegevens bezorgd. Lever het pakket op het juiste adres, of laat mij het ophalen aan het depot, maar nog 20 keer naar het verkeerde adres rijden heeft echt geen nut!Gezien het om werkmateriaal gaat kan ik niet verder en liggen mijn zakelijke projecten stil.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: M. J.

22/06/2022

Beste Mathijs,Het spijt me te horen dat de levering van uw pakket helemaal niet naar wens verliep.De chauffeur heeft inderdaad sinds begin een vekeerd adres ingegeven en blijkt ook nog dat er door een technisch probleem, uw aanvraag voor levering in de parcelshop niet doorkwam en de bezorger telkens verkeerd ging.Ik zie nu dat het pakket uiteindelijk gisteren werd afgegeven in de shop en dat u het heeft afgehaald.De klantendienst heeft uw aanvragen wel doorgestuurd naar het lever depot, maar deze hebben het laattijdig opgenomen.Betreffende vergoeding van uw telefoon kosten dit is spijtig genoeg niet mogelijk.Het is de verzender die eventueel vergoeding kan aanvragen daar hij een account heeft bij de transport dienst.Bij voorbaat dank voor uw begrip en onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform