Beste Telenet,Een 2 tal weken geleden heb ik met jullie klantendienst gebeld ivm onze dochter die nu oud genoeg is om ook een gsm te hebben en daarvoor dus een abonnement nodig heeft. Mijn man, ik en onze 2 oudste kinderen hebben een One for 4 abonnement bij jullie. Ik heb toen aan de medewerker gevraagd om onze dochter mee in ons abonnement te zetten zodat ze ook kan bellen. De medewerker zei toen aan de telefoon dat het dan een One for 5 gaat worden, dus net zoals wij onbeperkt internet/sms en bellen. Waarmee ik akkoord was. Dit ging een 18€ ongeveer per maand meer zijn. Prima voor ons. De Simkaart is een paar dagen later aangekomen bij ons. Nu deze zaterdag 16/3 een tweetal weken later krijgt mijn dochter een sms van Telenet waarin staat dat haar simkaart geblokkeerd is omdat ze een zeer hoog verbruikt heeft van 1000€ en Telenet dit verdacht vond en dus de kaart heeft geblokkeerd. Wij helemaal in shock want een verbruik van 1000€ is wel heel raar. Die zelfde dag naar Telenet gebeld. Alles uitgelegd aan de telefoon en de vrouw zegt oei dat is raar want u dochter haar simkaart staat buiten jullie abonnement. Ze heeft een abonnement waarin ze alle internetverbruik, sms’en en bellen moet betalen. Ik zeg de dame dat dit niet kan want ik duidelijk heb gevraagd voor ze mee in ons groepsabonnemet te zetten. Ze ging dit doorsturen naar de betrekkende dienst en ik moest in de loop van de week nog maar eens terug bellen. Ze zei me ook dat dit een fout van de collega was en dit rechtgezet ging worden. Vandaag dinsdag 19/3 bel ik terug naar Telenet en krijg een medewerker aan de lijn die mij zegt dat ik eerst 500€ moet storten naar Telenet voor ze het gaan onderzoeken. Geen 500€ is geen onderzoek naar waar de fout is!!! Ik zeg tegen de man wat voor een schande dit is. Een collega maakt een fout, wat menselijk is maar ik zou eerst 500€ moeten betalen voor ze nog maar iets gaan onderzoeken. Ik zeg hem dat ik dit absoluut niet ga doen. Dat dit alles behalve klantvriendelijk is. Wij zijn al 100ste jaren klant bij Telenet en ik betaal steeds stipt zonder probleem mijn rekeningen. Telenet neemt alle telefoongesprekken op dus mijn gesprek met de medewerker een 2weken weken geleden zouden ze gemakkelijk kunnen opzoeken en zien dat dit hun fout is!Ik betaal niets en eis onmiddellijk een rechtzetting!Ik wil het abonnement dat ik gevraagd heb betalen, de 18€ maar geen euro meer dan dat. Ik zou ook willen dat mijn dochter haar gsm-abonnement terug kan gebruiken en de simkaart ontvlokt word.Mvg Muys Steffi