BesteIk kreeg op 2 september een mail waarin werd gezegd dat ik deze maand éénmalig 25% korting kreeg op nieuwe, niet afgeprijsde artikels omdat ik op 11/09 jarig ben.Wanneer ik vandaag een niet afgeprijsd artikel wou bestellen verscheen de korting niet. Na contact met de helpdesk van Nike werd me gevraagd om bewijs van de mail, etc te bezorgen via mail.Iets later kreeg ik het antwoord dat vanaf heden iedere jarige wel een mail krijgt, maar de korting wel niet voor iedereen geldig is en ik dus pech had.Net ervoor had ik nog een pushbericht had gekregen waarin werd gezegd dat ik me moest haasten omdat mijn verjaardagkorting bijna vervallen was.Ik snap niet waarom een bedrijf zoals Nike mails uitstuurt naar hun members waar ze een korting beloven om deze dan niet meer te geven en dan met een flauw excuus af te komen dat dit een loting is of je dit krijgt of niet.Ik wil gewoon waar ik recht op heb en wat Nike belooft in zijn mails en push berichten in de Nike app.