Terug

Verisure? aandringen om klant te worden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Verisure

08/10/2020

Beste Ik heb op de online advertentie van verisure en no reply mail gezien en daarop gereageerd door de online korte fishe in te vullen. Ik heb binnen 5 minuten een belletje gekregen van t nummer 0460202611 van Brussel. Mr ik ken zijn naam niet maar ik vermoedde dat t een call agent was en vroeg zelf eerst of he van versiure was hij antwoordde daarop bevestigend. He bleef me vragen stellen die ik een beetje als te persoonlijk ervoor bv of ik een huisdier heb of die een kat of een hond is? Of ik alleen woon? En wat ik ervan vond? Of er een andere ingang nr mijn huis behalve de hoofdingang. He heeft onmiddellijk een afspraak voorgesteld om 17 uur dezelfde dag nog en ik dacht t s iets te vroeg. Mr heeft aangedrongen enwas een beetje gedwongen om ja te zeggen als er niets tussen komt .Er kwam iets tussen en na een tijdje stuurde ik een sms en probeerde ik hem terug te bellen om een afspraak eventueel af te zeggen. Maar he nam niet op en op de sms kreeg ik ook geen antwoord. Ik vermoedde fishing if swishing of eventueel oplichting . Ik heb een brief met vermoedens gestuurd nr de interventie dienst . De Verisure?? agent kwam toch stipt op 17:00 t was een jonge gast van Turkse ? origine met rood wit jasje zijn auto heb ik niet gezien. He wou effectief nr binnen komen maar ik heb hem niet binnengelaten want enkele uren later heb aangedrongen afspraak per telefoon al afgezegd. Na paar keer kribbelen aan de deur ging de agent toch weg. Ik vind t niet leuk dat er geen deftige contact t was gelijk als een of een andere netwerk operator of forgive me Jegova getuigen die van deur niet weg te slaan soms. Wat is dat voor service? Afspraken aandringen agenten toch ter plekke sturen terwijl ik afspraak afgezegd had. Moest zelfs nr interventie dienst gaan. Ik had mijn twijfels. Ik vond de ervaring minder leuk. Graag adviesMet vriendelijke groetenAsel Missgghers-EsenbaevaGent 0489596186

Berichten (1)

Verisure

Naar: A. M.

08/10/2020

MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAILCher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demandedans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ouconsultez My Pages.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform