Terug

Verhuist en het alarmsysteem kon niet mee

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Verisure

23/01/2024

Ik had een alarmsysteem bij verisure in mijn vorige woning.Bij verhuis heb ik dit gemeld via my pages om het systeem mee te verhuizen waar geen enkele reactie op kwam.nadien heb ik meermaals de vraag gesteld om het contract dan over te laten aan de overgebleven bewoner,ook daar geen reactie op gekregen.uiteindelijk werd ik opgebeld en zou het contract overgenomen zijn,maar men stuurt dan wel de rekeningen nog mijn kant uit!Verisure heeft blijkbaar problemen met mails te beantwoorden,men belt liever om zo de mensen aan het lijntje te houden en onnodig op kosten te blijven jagen.Na het telefonisch contact zou men toch meteen dat contract hebben overgezet?Nu heb ik geen bewijs uiteraard,maar heb het wel meermaals gemeld via my pages en via mail,nergens werd schriftelijk gereageerd.Mijn telefoon ligt uit overdag gezien ik nachtwerk doe dus ik wens nu eens een deftige uitleg en ook van de zogezegd openstaande facturen die ik op vandaag terug ontvang waar dit nog over gaat!

Berichten (2)

A. C.

Naar: Verisure

30/01/2024

Nog steeds geen enkele reactie nogthans heeft het bedrijf mijn emailadres daar ik vandaag een herinnering mocht ontvangen!!

A. C.

Naar: Verisure

05/02/2024

Op vandaag nog steeds geen mail ontvangen...ik dien de klacht in bij de ombudsman gezien jullie het been stijf houden!Ik had duidelijk gesteld dat dit per mail diende daar jullie telefonisch beloftes doen die nadien verdwijnen..Ter info ik lichte verisure per mail in in een situatie te zitten van zwaar intrafamiliaal geweld,hier zijn genoeg instanties bij betrokken om dit aan te tonen.ik kon mij niet permitteren om per telefoon gecontacteerd te worden voor een verhuis mss kon ik dan tussen 4 planken verhuizen!!voor een bedrijf die veiligheid beloofd aan de klant is dit dus een zeer ernstige tekortkoming!Ik heb de installatie betaald en zal dus de nieuwe klant ook inlichten over de betaling en de dienstverlening!Ik bedank test-aankoop dat zij de middelen aanreiken aan particulieren om zo tot een oplossing te komen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform