Terug

Verhuis

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Telenet

30/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15/10/2025, Heb ik mijn verhuis aangemeld via uw website. Ik stel echter vast dat ook al staat de verhuis als geregistreerd, er van alles fout loopt op uw dienst. Dit heeft geleid tot het probleem dat als ik volgende week donderdag verhuis naar mijn andere woning, geen toegang heb tot de Telenet diensten (internet , televisie) en ook niet kan werken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 06/11/2025 dat dit in orde word gebracht. Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform