Voor de verandering vandaag weeral maar eens contact opgenomen met Telenet omdat er weer een andere dienst niet werkte, pff ondertussen al een keer of 15 gebeld op 7 dagen, en nog steeds geen oplossing. Ik begin ondertussen serieus gefrustreerd te geraken, want telkens je belt, krijg je andere persoon en ook andere uitleg. Soms vraag je je af of die mensen wel weten waar ze mee bezig zijn. Het enige wat ik moest hebben, want een verhuis van mijn producten van 1 adres naar een ander adres, en daar is met elk onderdeel geblunderd dat het niet schoon is. GSM's geraken zelfs niet overgezet en ineens hebben we goedkoopste abonnement, zonder ook maar enige vorm van overleg. Men heeft me aan de telefoon bij Telenet zelf ook al gezegd dat er interne fraude gepleegd is door iemand om zijn persoonlijke cijfers op te krikken. Kan zijn, maar niet ten koste van mij. 4 jaar geleden ben ik ook moeten verhuizen, en dan heb ik 0 problemen gehad. Ik ben ook al meer dan 20 jaar klant bij Telenet, maar deze keer spant het echt de kroon. Facturen zullen wel komen, maar dan moeten hun diensten ook werken zoals het hoort, en dat is na meer dan een week nog steeds niet het geval. Ik ben echt ten einde raad en hier moet een oplossing voor komen en SNEL. Alle mogelijke diensten zullen ingeschakeld worden, want men solt niet meer met mij. Eventueel zie ik dat ik hogerop geraak bij Telenet zelf, want ik ben het echt beu.