Terug

Verhuis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. B.

Naar: Scarlet

17/10/2023

Beste, wij zitten een paar jaar bij scarlet voor internet en tv.Wij hebben op 22 september doorgegeven dat wij gaan verhuizen het weekend van 30 september en ze hebben voor ons een afspraak gemaakt dat er op 2 oktober mensen gaan langskomen voor de nieuwe installatie.Op 2 oktober zaten we dus te wachten op hun, niemand gezien... zelf moete terug bellen om dan te horen te krijgen dat de afspraak is afgezegd (zonder wij via geen enkele weg op de hoogte ware gebracht) Dus een nieuwe afspraak ingepland, eerst volgende was pas op 16 november... Op 14 november krijgen we een mail dat de afspraak niet door gaat en dat ze ons gaan bellen voor een nieuwe afspraak...Wij hebben onmiddelijk gebeld, en ze hebben ons toen meegedeeld dat er een probleem is met de bekabeling volgens proximus en ze ons nog geen nieuwe afspraak kunnen geven en ons wel gaan bellen... Ze konden niet zeggen wanneer, we moesten dus gewoon wachten ...Wij hebben naar proximus gebeld en zij hebben ons verzekerd dat er geen problemen met een bekabeling of dergelijke is en dat ze perfect kunnen aansluiten.Terug naar scarlet gebeld, weer het antwoord gekregen dat we gewoon zullen moeten wachten.Ondertussen , vandaag 17 oktober, weer gebeld en ze kunnen ons pas een afspraak geven op 26 oktober.Maar ondertussen wel al een rekening gekregen die we moeten betalen.We hebben gezegd dat het voor ons niet meer hoeft want er is niets communicatie of duidelijkheid van hun uit dus hebben gezegd dat ze alles mogen stopzetten en wij het factuur maar wensen te betalen t.e.m 1 oktober. Nu hebben we een korting van 18€ op ons factuur gekregen maar alsook een boete omdat wij ZOGEZEGD onze opzeg en verhuis niet tijdig hebben doorgegeven en er staat in het systeem een melding pas van op 4 oktober??? Terwijl er op 22 september een afspraak was gemaakt en ze op 2 oktober gingen komen , dus het klopt langs geen kanten!! Wij willen de rekening dus niet verder betalen dan 1 oktober en al zeker de boete niet! Het is een schande hoe ze met hun klanten omgaan!

Berichten (5)

Scarlet

Naar: V. B.

18/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01898467-80 met als Scarlet referentie 15671122 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat het ons spijt dat wij de afspraken niet zijn nagekomen. Wij hebben de verhuis aanvraag geannuleerd en een stopzetting van uw diensten op uw vorige adres ingegeven. Omtrent de factuur 23R-322.636.898 voor de periode 16/09/2023 - 15/10/2023 op uw oud adres Schransstraat 20 2840 Rumst hebben wij de kosten voor een bedrag van 58,00Eur in vermindering gebracht. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais VandeveldeHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59anais.vandevelde@scarlet.eu-www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

V. B.

Naar: Scarlet

18/10/2023

Ik zou deze verminderen graag op een factuur op mail zien want heb enkel een mail ontvangen dat de stopzetting vandaag gebeurd terwijl dat eigelijk al gisteren was. Blijkbaar hebben jullie dat ook weer niet genoteerd...

Scarlet

Naar: V. B.

19/10/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01898467-80 met als Scarlet referentie 15671122 in behandeling genomen.Wij hebben op datum van 18/10/2023 een klacht gekregen via de ombudsdienst. Wij gaan rechtstreeks contact moeten opnemen met hen. Het dossier via test-aankoop wordt gesloten.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais V.High Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

V. B.

Naar: Scarlet

19/10/2023

Wij hebben hem meegedeeld dat het is opgelost en wij van u een antwoord en mail hebben gekregen. Jammer dat het op deze manier moest maar aan de telefoon ware ze alles behalve behulpzaam.Bedankt om dit recht te zetten. Mvg

V. B.

Naar: Scarlet

16/11/2023

We krijgen weeral een mail van jullie met uitnodiging tot betalen? Gaan jullie de mensen echt blijven lastig vallen? Gelieve jullie job te doen want ik ben het amateuristisch gedoe beu!Ik wil een mail ontvangen waarin staat dat het WEERAL een fout is van jullie en dat we niets moeten betalen...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform