Terug

Verhuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Telenet

26/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 22/08 uw diensten gecontacteerd om een verhuis in te plannen (dit kon niet online en is me toen ook bevestigd), maar ik was te vroeg; Men kon mij geen technieker inplannen; 1 week later teruggebeld in de hoop iemand anders aan de lijn te krijgen, die wel meer kon doen voor ons; Helaas , ik kan niets inplannen want er is een "probleem" (wie wat waar , weet ik nog steeds niet) Het werd doorgestuurd naar hogerop; wat volgt zijn nog dagen /weken van telefoons zonder meer info en oplossingen; Ondertussen zijn we verhuist en hebben we als professionele klant geen internetaansluiting op onze nieuwe locatie; Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen om ASAP deze verhuis (wat me nu geen rocketscience lijkt) in orde te brengen; Met vriendelijke groeten, Andy Debaere ADB FINISH nv BE0831040174 KLANTENNUMMER POST IK HIER NIET, zoek het op;

Berichten (1)

Telenet

Naar: A. D.

27/09/2024

Beste Meneer Debaere, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Kelly Telenet Value Service Center Confidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform