Tijdstip nota: 12-9-2023 16:05Verhuis voorzien met internet/tv/vaste lijn/gsm aansluiting op 11-9-2023 in orde te brengen op nieuwe adres klant door technieker.Technieker komt langs op 11-9-2023 maar verlaat adres zonder dat internet/vaste lijn werken. Probleem zou vanop afstand worden opgelost binnen de komende paar uren.Probleem is niet opgelost binnen de komende paar uren en Telenet neemt geen contact daarover.Klant neemt dan maar zelf contact, geeft MAC nummers modem door op vraag, krijgt te horen dat het probleem, in tegenstelling tot de stellige belofte van de technieker, niet kan worden opgelost van op afstand en dat klant zelf modem dient te herstarten en zo nodig resetten. Telenet zal terug contacteren om resultaat te horen.Klant herstart modem zonder resultaat, klant reset modem zonder resultaat. Beide acties uitgevoerd door klant met strikte inachtneming van de manier waarop herstart en reset dienen te gebeuren volgens medewerker Telenet.Telenet houdt zich niet aan de afspraak om op afgesproken uur terug te contacteren. Klant belt zelf. Krijgt te horen dat technieker ter plaatse moet gaan. Datum 16-9-2023 wordt voorgesteld voor dit bezoek.Klant heeft internet en vaste lijn nodig voor werk.Klant zal, indien aansluiting slaagt op 16-9-2023, dus provisioneel, 6 dagen zonder internet/vaste lijn zijn geweest.Na aandringen stelt Telenet medewerker compensatie van EUR 17,00 voor.Klant en zijn aangehorigen leiden EUR 500 schade per dag gezien de onmogelijkheid om vanuit het nieuwe adres telewerk te kunnen verrichten wegens mankeren internet en vaste telefonie. Klant stelt zich tevreden met een schadevergoeding gelijk aan de geleden schade dus EUR 500 per dag zonder internet en vaste telefonie. Indien op 16-9-2023 internet en vaste telefonie kunnen worden in orde gebracht zoals Telenet op 12-9-2023 belooft, dus louter provisioneel, bedraagt de schade EUR 2.500. Dit bedrag wordt herzien bij vaststelling van het moment waarop internet en vaste telefonie in werking komen.