Terug

Verhuis van alarm naar nieuwe woning

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Verisure

24/11/2021

Beste , ik heb een alarminstallatie van jullie .ik verhuis op 29/11/21 naar een andere woning en mijn installatie moet verplaatst worden . Al 3 welen lang bel ik voor een afspraak maar nog steeds heb ik van jullie niets gehoord enkel de belofte dat je ging terug bellen . Nee dus niets gehoord . Nu de tijd dringt , dus voor 29/11 verwacht ik een oplossing van jullie , want na 29/11 kan ik de oude woning niet meer betreden . Dit is geen klantenservice .

Berichten (1)

Verisure

Naar: J. V.

24/11/2021

Chère, Cher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception et nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 18h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform