Ik gaf mijn verhuis ruim op voorhand door wetende dat het enige tijd kon duren. 3 weken later zou de technieker langs komen tussen 12:30 en 18u, er kwam niemand opdagen dus belde ik om iets voor 18u naar telenet waar men mij verzekerde dat er gewoon vertraging was en dat ze nog zouden komen. Om 19:30 bel ik opnieuw terug en krijg ik te horen dat onze afspraak geannuleerd is (zonder dat we hier een bericht van kregen) , ze vertellen ons dat de kabel buiten niet aangesloten is, en dat fluvius de afspraak om dit te doen al 2x geannuleerd/verschoven heeft. Ze gingen fluvius opnieuw contacteren voor een nieuwe afspraak, maar omdat ik er op dit punt geen vertrouwen meer in had , bel ik zelf naar Fluvius. Daar verteld men mij dat ze al een paar maanden geen aansluitingen meer doen voor telenet in sommige gebieden en dat telenet dit zelf dient te doen. Dus nog maar eens terugbellen naar telenet, daar valt men haast uit de lucht en verteld men mij dat ze de betrokken dienst gaan contacteren om te kijken wie de kabel zal aansluiten, En dat ze een antwoord verwachten binnen de 7dagen. Ondertussen zitten we dus al 3weken zonder tv en internet en lijkt telenet niet bepaald gehaast om ons te helpen, we krijgen het advies om voorlopig maar een tadaam box te bestellen. Ik ben enorm benieuwd hoe mijn volgende factuur er uit gaat zien, want geen diensten is ook niet betalen natuurlijk! Jaren lang een super tevreden klant geweest , maar deze ervaring doet dit allemaal te niet!